Let's talk about FF7 remake

مغزم! عاااااایییی مغزم داره سوووت میکشه! نیاز دارم یکی بشینه جلوم و بهم اجازه بده تمام تئوری هایی که برای FF7 remake دارم رو بدون اینتراپت براش توضیح بدم. سه تا تایم لاین! میفهمید؟ سه تایم تایلنی که توی یکیشون زک زنده اس 😭💔 خدااااااا ... اسکوئر انیکس همچنان به بازی با تکه های شکسته قلب فندومش ادامه میده. ینی میشه توی یکیشون آریث هم زنده بمونه؟ میشه عایا یجوری تموم بشه که نه سفیروث بمیره نه زک نه آریث؟ چی میخواد انیکس؟ هوم؟ قلب ... کلیه ...؟
!!!Just don't kill my fvkin family

پانچ لاین اف اف ریمیک اسمشه! 
Remake = از نو ساختن
فندوم منتظر یه ریمیک از نسخه قبلی بود اما یه چیز جدید بهش دادن! بعضی ها از این کار راضی ان و بعضی ناراضی چون میخواستن همون استوری لاین قبلی رو که همه باهاش خو گرفتیم و پایه و اساس عشقمون به فاینال رو روش ساختیم رو ببینن و بازی کنن، با گرافیکی بهتر! اما من راضی ام ... بازی با وجود اینکه یه داستان جدید (که احتمالا خود نویسنده ها هم در حال نوشتنش گفتن وات د هک!!!) رو به فندوم داد، تونست تمام فضا و کاراکتر ها و آهنگ های نوستالژی رو هم حفظ بکنه. موضوعی که هست اینه که عایا این فاینال فانتزی 7 ریمیک میتونه داستان نسخه اصلی رو تغیر بده، یا اینها فقط تلاش بیهوده سفیروثیه که در پایان فاینال فانتزی 7: فرزندان ظهور، شکست خورد و الان میخواد از رخ دادن اون آینده جلوگیری کنه؟ عایا واسه همین به کلود گفت "I will never be a memory" ؟

بله ... همونطور که می‌بینید مخم داره سوت میکشه. حس وقتی رو دارم که اونجرز اینفینتی وار اومده بود و ملت تئوری برای اندگیم مینوشتن و من بعد از خوندن هر تئوری نیاز داشتم یکم مغزم آویزون کنم تا هوا بخوره چون داغ میکرد. نکن تو رو خدا انیکس ... اون از قلب و جگری که سر ناکتیس و لونا پاره پاره کردی، اینم بازی با روح و روان ما با برگردوندن کسایی مثل زک و آریث و احتمال زنده موندنشون. ( سفیروث رو نگفتم چون این بشر از گربه هم بیشتر جون داره 😂 ) درد داره!  برای منی که از کلاس سوم ابتدایی با دنیای اف اف آشنا شدم و به واقعیت ترجیحش دادم اینا کاراکتر نیستن ... 

نوتی اضافه: من متوجه هیتی که صدای جدید سف داره میگیره نمیشم! درسته، کسی جورج نمیشه ولی صدای تایلر هم خوب بود! نمیدونم ... شاید چون من تین وولفو دیدم و به صدای تایلر هکلین عادت دارم و برام آشناس این حسو دارم. سفیروث اونقدر به عنوان یکی از برترین ویلن های دنیای گیم جا افتاده هست که در حال میوت هم وایسته یه گوشه و فقط نگاه کنه، شکوه و ابهت ازش میباره. 


.Seven seconds till the end. Time enough for you, perhaps. But what will you do with it? Let's see

! This is where the Skulls, Joke
My other blogs
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان